دانشجویان و معلمان

CHAMPAIGN

، بیمار - نسل فعلی دانشجویان و معلمان باید به عنوان فرهنگی با مردم از فرهنگ های مختلف مسلط به عنوان آنها با خود، یک مهارت نرم است که یک بخش اساسی از زندگی در قرن 21 تبدیل شده است، یک دانشگاه کارشناس ایلینوی در آموزش و پرورش معلم می گوید.

To adequately prepare today's students for tomorrow's global economy, teacher education expert Mark Dressman favors

با توجه به علامت Dressman، استاد در بخش برنامه درسی و آموزش در دانشکده آموزش و پرورش در ایلینوی، گروه فعلی از دانشجویان یک محل کار به ارث می برند که در آن آنها باید برای "تماس با قابل توجهی با بقیه جهان آماده می شود. " به اندازه کافی آماده سازی دانش آموزان امروز برای اقتصاد جهانی فردا، Dressman به نفع "آموزش فرا"، که او به عنوان یک تجربه است که فراتر از مراسم از گذشت سفر سنتی به غرب اروپا می رود تعریف می کند. او گفت: "علاوه بر توسعه هویت به عنوان کسی که از یک شهرستان خاص، ایالت یا کشور، آموزش و پرورش فرا گرفتن دانش آموزان در شروع به فکر کردن از خود را به عنوان شهروندان جهان تمرکز". "این یک رویکرد نسبتا جدید است که در حال در تعدادی از زمینه ها از جمله آموزش و پرورش، پرستاری و کاری به کار گرفته است." Dressman می گوید که آموزش و پرورش فرا رویکرد به آموزش و یادگیری است که "گفتگویی و میان رشته ای" در طبیعت است. به جای در مورد فرهنگ های دیگر از فاصله یادگیری، یک رویکرد فرا دانش آموزان و معلمان حرکت به سوی یادگیری از طریق تعامل مستقیم با اعضای یک فرهنگ و دیدگاه های آن است. در حالت ایده آل، آموزش فرا فراتر از قرائت دوره سنتی و بحث می رود به دانش آموزان داشتن چه Dressman را "تجربه نسبتا عمیق و معتبر از یک فرهنگ دیگر، یکی از آنها می تواند در یک دوره در دانشگاه، و یا حتی در یک مطالعه در خارج از کشور سفر به اروپا، و یکی که نیاز آنها را به برقراری ارتباط با دیگران به عنوان شرکت برابر است. " برای Dressman، یک سابق سپاه صلح که در مراکش کار می کرد، یک تجربه معتبر از "مغایرت" یکی که دانش آموزان را بیرون می کشد از منطقه راحتی خود است، گسترش افق های فرهنگی خود و سپس آنها را با حس غنی از دامنه را برمی گرداند به زندگی خود و رفت و برگشت از رویدادهای جهان، و از چگونگی تاثیر ایالات متحده آمریکا - فرهنگ و تجارت جهان - و، به نوبه خود، تحت تاثیر.

کلمات کلیدی مرتبط: وظایف برای: "برنامه نویس کامپیوتر" , آستارا منشی تلفنی با حقوق مناسب و پورسانت , ویژگی ها و شرایط یک وکیل خوب و موفق , منطقه 18 حسابدار با پورسانت بالا , کارشناس استقرار نرم افزار , مهندس مکانیک افسریه تمام وقت , استخدام مهندس سخت افزار , روانشناس استخدام استان لرستان در بهترین موقعیت , نصاب و تعمیرکار آسانسور , فیزیوتراپ پاره وقت گرگان در محیطی آرام ,